Margiela - Solde privée



Så, då har jag shoppat upp mig på lite mer Marigiela. Tre plagg (varav ett armband) på mindre än en vecka... Såhär kan jag inte fortsätta...

Jag var i alla fall på en privat utförsäljning. Det är så lyxföretagen gör här, de rear till redan etablerade kunder och inte till allmäheten, för det skulle kunna försämra deras varumärke. Den här Margiela utförsäljningen innehöll även plagg från arkiven, dvs från 1988 och framåt. Tyvärr såg jag inget plagg som var äldre än 2001; antingen så köptes de alla upp igår eller så hade de inte några så gamla plagg från början. Det var i vilket fall som helst kul att se arkivet ändå.

För mig blev det ett vitt linne med "vingar" och ett guldarmband som jag ännu inte riktigt förstått mig på (dekonstruerat och ihopsatt à la Margiela), men shit vad jag hade velat ha mockakavajen nere till vänster på bilden. Tyvärr aningens för många eros för mig just nu...

(Alla bilderna smygtogs för det var egentligen kameraförbud...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min gud så coolt!

2008-11-14 @ 18:19:17
Postat av: SHOEBOX

Vad spännande att smygfota hos Margiela...

2008-11-14 @ 22:39:58
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Poseur

OOOOH COOLT

2008-11-15 @ 14:25:02
URL: http://madeulooktoday.devote.se
Postat av: Viktoria

riktigt bra blogg - men tänk på rubrikerna, dom gör mycket!!

2008-11-16 @ 13:22:45
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0