Fredagspanel Modette

                   

Jaha, och så gick det med anonymiteten...

Jag har ju varit anonym på bloggen, och egentligen inte för att jag inte vill berätta vem jag är, utan för att jag vill ha ett fokus på mode. Det finns så många bloggar som kallar sig modebloggar, men som i princip bara berättar om festerna de går på eller hur de har det på dagarna. Inget fel i det, men modenörd som jag är, vill jag ha totalfokus på mode. Nu ska jag i alla fall var med i Modettes fredagspanel imorgon och tycka till om både det ena och det andra inom modevärlden. Eftersom jag gillar Modette och det handlar om mode, valde jag att tacka ja.

Så gå nu in på modette.se imorgon och läs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att någon VERKLIGEN bloggar om mode! Trevlig läsning!

2008-07-10 @ 20:18:04
URL: http://lindajm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan! Nu under gymnasiet skrev jag en Novell jag är mycket nöjd över. Så jag publiserade den på min blogg idag och skulle vara jätte tacksam för kommentarer och omdömen om den!

Ta dig tiden, för det som händer i min novell, händer även i dagens samhäll, fast det talas inte så mycket om det! :)



tack på förhand, emelie !:)

2008-07-11 @ 00:05:12
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Fredricas Modeblogg

Åhh vad roligt :) Där vill jag med vara med ;)

2008-07-11 @ 11:08:47
URL: http://fredriiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0