Varma fötter?

                                                                              image23

                                                                               Storskjorta, Indiska
                                                                               Klänning, Indiska
                                                                               Strumpbyxor, Indiska
                                                                               Skidstrumpor, Nikken
                                                                               Plastring, H&M

Oj, blev visst en reklampelare för Indiska idag... Inte meningen... Dock har jag köpt mycket mer där senaste året än vad jag har gjort sammantaget i mitt liv tidigare. De har blivit så mycket bättre. nu sitter jag med söta T och dricker rosa bubbel med jordgubbar. man kan ha det sämre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0