Sjukt skön outfit

                                            27:e november 2007

                                           Klänning, Ellos
                                           Strumpbyxor, Indiska
                                           Skor, Din Sko

Dagens outfit är som en mysdress. Jag skulle kunna gå upp 30 kg och klänningen skulle fortfarande passa! Har inget särskilt planerat förrän ikväll då jag ska iväg och jobba en sväng och sedan gå på Caféet och titta på Wyclef. Tills dess är kläderna perfekta. Jag kan kura upp mig i soffan med en kopp te, och det tar inte emot någonstans.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Snyggt! Vad är det för skor du har? Jag har letat efter såna, men har inte hittat några. Din sko?

2007-11-27 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0