En hyllning til YSL och snygg, snygg, snygga

En liten sammandattning av CFDA Awards. Jag har inte riktigt fått med det än, trots att jag skrivit om tillställningen en del... Diane von Furstenberg, Ashley Olsen och Naomi Campbell hyllade YSL med sina outfits.


Bland de snyggaste på festen var Victoria Beckham. Jag brukar gilla hennes outfits till vardags, men jag har vanligtvis lite svårare med hennes röda mattan-styling. Denna gång, med Marc Jacobs klänning och slickat hår, får hon full pott! Kolla också in Tory Burch, som tog hem accessoar-priset. Väldigt snyggt kombinerad outfit. Den enkla färgglada klänningen till det magnifika stora halsbandet. Kom ihåg att stora halsband är hett i höst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0