Klänning och träningsbyxor (!?)

                                  image47        image48
                                  Klänning, Diesel                        Strumpbyxor, H&M
                                  Kavaj, uppsydd i Vietnam
                                  Ring, vet inte (present)

Jag klantade riktigt idag. Var och tränade, åkte dit i träningskläder och glömde strumpbyxor... Så om ni såg någon springa runt på stan med klänning och blåa träningsbyxor, så var det jag... Inte fick jag springa och köpa strumpbyxor på en gång heller för pojkvännen skulle absolut äta lunck först (så att han inte dog av hunger). Efter mycket om och men hittade jag i alla fall till H&M och införskaffade srtumpisarna på bilden ovan; riktigt snyggt mönster. Det var ett 2-pack, men det andra paret tror jag inte lika mycket på; fågelmönster som jag tror mest ser ut som gråa fläckar på benet. Man ska dock aldrig säga aldrig, kanske ser bättre ut på än vad jag tror.

Kommentarer
Postat av: pojkvän

Äta bör man, annars dör jag :)

2007-12-12 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0