Lagerfelds julskyltning



Har kollat in lite julskyltning i helgen (kan inte fatta att det är dags...) och här är en av mina favoriter. Skyltningen Karl Lagerfeld gjorde för Chanel på Printemps. Alla dockorna heter Coco...

Printemps är ett jättevaruhus i Paris i 9:e arrondissemanget. Det är lite färre turister där, liksom lite mer franskt, än grannen Lafayette vilket gör att jag gillar det lite bättre. Sen har jag lite svårt att fatta varför man skulle handla något på varuhusen över huvud taget istället för att gå till de riktiga butikerna... Har man tidspress så kanske...

Kommentarer
Postat av: Poseur

jag älskar lagerfeld! hans egna märke är bääääääst! snygg skyltning :D

2008-11-17 @ 18:48:41
URL: http://madeulooktoday.devote.se
Postat av: Coco

Snyggt!

2008-11-18 @ 22:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0