Photo love...



Åh, jag önskar att jag hade mer tid till att njuta av modeveckan som pågår här, men jag är helt översvallad med plugg. Känns så sorgligt när man vet vad som pågår runt husknuten...

Något jag dock såg när jag hängde lite utanför Balmain-visningen var att Scott Schuman (The Sartorialist) and Garance Dore verkade hänga väldigt mycket. Dessutom finns några av hans bilder på hennes sida och vice versa... Här kommer förklaringen; de är tydligen ett par! Match made in street-style photography heaven, som fashionologie så fyndigt uttryckte det...

Oh, I wish I had more time to enjoy the fashion week that is going on here, but I'm totally swampt with work. Feels so sad especially when you know what's going on only a few hundred meters from the appartment ...

Something I did see when I was hanging around outside Balmain was that Scott Schuman (The Sartorialist) and Garance Dore acting very friendly towards each other. Here's the the explanation; apparently they area couple! Match made in street-style photography heaven, as fashionologie so nicely put it ...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej där! Jag har en tävling på min blogg... bara så du vet!

Postat av: Ida

Gulligt..hon måste ju vara säkert 2 huvud längre än honom dessutom.

2009-03-19 @ 09:42:34
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Nathalie

är scott så kort i verkligenheten som han ser ut på bild!?

2009-03-19 @ 21:22:30
URL: http://nenneblogg.blogg.se/
Postat av: fashiondarling svarar

Ida och Nathalie: Han är kortare i verkligheten...

2009-03-25 @ 10:07:45
URL: http://fashiondarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0