Varför är man alltid ute i sista sekunden?

Hade tänkt skriva ett inlägg igår inan jag skulle ut med tjejerna på middag. Jag tyckte att jag hade ganska gott om tid (solklar tidsopimist), men efter att klänningen och håret och sminket var på plats, var jag redan sen. Varför är jag alltid ute i sista sekunden?

Som pricken över i:et till outfiten igår hade jag den här supersöta fjärilen på mig som brosch. Egentligen är det en kylskåpsmagnet, men med en säkerhetsnål förvandlades den om till kvällens accessoar. Jag köpte dem på indiska, tre vita och tre svarta för ca 30 riksdaler.

                                                                image96

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

haha det skulle inte jag heller ha emot ;) ska självklart fixa en egen spa när jag flyttar själv i ett hus :D

2008-04-12 @ 12:47:12
URL: http://rosemarious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0