Julmarknad

                                                               image26
                                                                         Kofta, mammas gamla
                                                                         Skärp, köpt i Spanien
                                                                         Byxor, sytt själv
                                                                         Orange-rött nagellack (vilket annars?)

Var på julmarknad idag, otroligt mysigt. Jag har inte haft byxor på mig på jag vet inte hur länge, men eftersom vi skulle vara ute så länge tänkte jag att det var lika bra.


 


Kommentarer
Postat av: Sara

Görsnygg kofta. Synd att den inte är ny (för mig alltså)

2007-12-03 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0